Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Павышэнне прафесійнага ўзроўню праз дзяленне вопытам

Дата: 25 ноября 2019 в 22:24
203 просмотра

22 лістапада на базе ДУА “Доцішская сярэдняя школа” прайшло метадычнае аб’яднанне настаўнікаў гісторыі і грамадазнаўства Воранаўскага раёна. Падчас пасяджэння настаўнікі наведалі адкрыты ўрок гісторыі ў 11 класе, прынялі ўдзел у майстар-класе, абмеркавалі тэарэтычныя пытанні.

Тэма пасяджэння метадычнага аб’яднання “Рэалізацыя элементаў медыяадукацыі, метадаў і прыёмаў візуалізацыі гістарычных ведаў на ўроках як сродак дасягнення метапрадметных, прадметных і асабістых вынікаў навучання ўкольнікаў”.

На ўроку гісторыі ў 11 класе на тэму “Урок абагульнення ведаў па раздзелу “Гісторыя СССР і Расійскай Федэрацыі” настаўнік гісторыі Рышкевіч Леанід Мікалаевіч падзяліўся вопытам візуалізацыі гістарычных ведаў. Была прадэманстравана работа навучэнцаў з гістарычнымі карыкатурамі, дакументамі, відэафрагментамі.

Падчас майстар-класа на тэму “Логіка-сэнсавая мадэль – эфектыўны інструмент для фарміравання думак навучэнцаў” настаўнікі авалодалі ўніверсальным сістэмным спосабам апрацоўкі інфармацыі і інструментам для ацэньвання ўзроўню сфарміраванасці разумовых аперацый удзельнікаў адукацыйнага працэса – падудовай логіка-сэнсавых мадэляў. Педагог-майстар настаўнік гісторыі і грамадазнаўства Русялевіч Алена Раманаўна ў інтэрактыўнай форме арганізавала работу ўдзельнікаў майстар-класа, падчас якой яны пазнаёміліся з этапамі канструявання і засваення ЛСМ настаўнікам, дадатковымі метадамі і прёмамі для пабудовы ЛСМ, узроўнямі выкарыстання і засваення ЛСМ навучэнцамі, крытэрыямі ацэнкі ЛСМ, складзеных навучэнцамі.  Распрацоўку дадзенага майстар-класа можна знайсці ў навукова-метадычным часопісе “Гісторыя і грамадазнаўства” №9, 2018г.

Пасяджэнне метадычнага аб’яднання завяршылася абмеркаваннем тэарэтычных пытанняў.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.